Herkese merhabaaaaa,
18 .haftadayım , malum yaz ayları geldi Antalya’da yaşıyorum , bu yüzden burda artık deniz mevsimi başladı , soğuk yerlerde olanlardan özürdilerim 🙈
göbüşümde oluşan tüylenmeleri aldırmalımıyım 🙄 yani biliyorum gebelikten sonra bitecek , ama denize girmek istiyorum 💃🏼 Alırsak ne olur bilen var mı 🙈☺️