mrsdoruk Bilge_ercan bende 36. Haftada olcam ara ara yaşıyorum bu belirtileri 🙆🏼♀️ Çarşamba günü çatı kontrolü yapacak doktorum bakalım nolcak biraz heyecan biraz korku doluyum
mrsdoruk Bilge_ercan herkesin doktoruna bağlı canım illa 38’de oluyorsun diye bir kural yok ki 🙆🏼♀️ Daha erken olan arkadaşlar biliyorum burada zaten 32-33. Haftaları okumuştum.