Kızlar 2.dogumum olacak normal doğum inşallah çatı muayenemi oldum hiç acımadı kendinizi korkutmayın ve kasmayin ister istemez bende kastim 2. Olmasina ragmen kolay degil ama olsun anlik seyler 😁🤗 3300 kilo oğlum açıklık yok baskı yok bekleyeceğiz dedi dr um sizde durumlar ne bu haftalar daki annisler