Babyinlove Bana gebeliğimin basında 4.aydan sonra konusuruz demişti ama ben sürekli saç boyatmama rağmen önemsemedim . Çok önemli değil çünkü . Doğumuma 6 hafta var henüz boyatmadım 🙂) Doğumdan sonra hemen boyatacagım ama 😅
Esesli Benimde beyazlarım çok arttı ama boyatmıyorum zarar görmesin Bebek diye. Hatta kestirmeye bile korkuyorum bi batıl inanç ama 🙈