annemsii Sersem gibi oldum masa başı çalışıyom gözlerim kayıyor gelen müşteriye odaklanamıyorum resmen 😂🥴🥴
CicekGirayBysl annemsii bende öyleydim gece aldım doktorum istersen fitil olarak da kullanabilirsin demişti
Ancelina Rozawxz benim günde 2 olunca gündüz bir süre sarhos oluyorum ama diğerini yatarken içiyorum:) Fitil olarak kullandırmadı baska sebeplerden.
annemsii Pnrarvn tuhaf geliyor öyle kullanmakta ne bilim daha önce kullanmadım ama danışıcam yinede doktoruma
Pnrarvn annemsii ben ağızdam kullanınca bayıldım o yüzden fitil olarak kullandım çok zorluyor insanı kalkmamak felan ama işte bebişlere iyi gelsin gerisi önemli değil 😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Littleprince_smother annemsii aynı şey benim başıma da geldi ben oturmuyordum bi de kasiyerlik yapıyordum ayakta gelen müşteriye salak salak gülüyordum gözlerim gidiyordu 🤣
miniknokta annemsii bence doktorunuza sorun fitil olarak alabilirseniz öyle alın. Hem yan etkileri azalıyor hem de sanki daha işe yarıyor gibi 🤷🏼♀️