20 haftalik hamileyim ve 3 haftadır felaket kaşıntım vardı. Doktor doktor gezdim bana söyledikleri egzama olduğu. Krem verdi 2 gündür kullanıyorum ama kortizonlu olduğu icin hamilelerde çok önermiyorlarmış. Dikkat ediyorum ama azalma yok. Bebeğime bisey olacak diyede cok korkuyorum.
Egzama olup iyileşen varmı aranızda. Çıldıracağım😯😣