Eylul07 zaten o testler rutin yapılıyor canım kan değerleri idrar değerleri bunlara bakılıyor. Kasik ağrısı da düşük tehlikesi olduğunu göstermez, o haftalarda benim de çok oluyodu onlar yerleşme ağrısı. Birkaç hafta içinde azalacaktır doktorun boşuna panik yapmış seni bence. Bunları düşünme ayrıca her şey allahtan her şey vesile, allah rızkını verdiyse yaşatır, dua et kafanı rahatlat emin ol stres bu ağrı ve düşük tehlikesini 2 3 katına çıkarıyor.