Ramilkane bana da bi ay öyle olmuştu test yapınca çift çizgi vardı ama adet olmuştum. Eğer kanama gibiyse yani diğer aylardaki gibi ve kırmızıysa adet oluyorsun. Ama pembe kahverengi lekelenme gibiyse üstüne görme dedikleri canım. Biraz bekle kesilirse Pazartesi tahlil yaptır. Hayırlısı olsun 😘😘