yesilanne97 Kızlar kiraz çekirdeği torbası gaza iyi geliyor diye duydum, daha doğuma 2 ay car evde de çok vişne çekirdeği var yiyorum devamlı, nasıl saklarım
Zuhresule yesilanne97 cok olması gerekiyor uğraşmaya değer mi bilmiyorum 😕 ebebekte 20 T. Kullanıyorum bebeğe iyi geliyor gerçekten
[silindi] yesilanne97 zannetmiyorum çünkü ısınıp tanecik şeklinde gezdirileceği için titreşimli masaj etkisi yaratıyor çekirdeğin amacı bu diye biliyorum
Zuhresule yesilanne97 adet olarak kestiremiyorum :) ebebektekine çıkınca bakma imkanın olursa anlarsın küçücük ama çok fazla çekirdek var içinde
Arbie Zuhresule bende kiraz yetken çekirdeklerini biriktireyim dedim anam bir kase kirazdan minnacık vekirdek birikti bikaç gün uğrastım enson başlarım çekirdeğine diyip hepsini çöpe attım 😂bende e bebekten alıcam en kolayı bu
Nurecren Biz 200 tane kuruttuk beze yerlestirdik aralarını diktik toplamasın diye sonra hafif ısıtıp ayaklarının altına koyduk gaza iyi gelmişti 😊