cqdm46 ben de Dr. ların tavsiyesiyle ilk üç ay folik asit , d vitamini kullandım. Üç ay bitince Dr. um bana balık yağına başlayabilirsin dedi. Balık yağını bi kez kullandım ve o günden sonra midem tekrar çok bulandı kendimi kötü hissettim. D vitamini de dahil hiç bi ilacı içemedim. Dün araştırma hastanesinde iyi olduğunu duyduğum Yrd. Doç Dr. a normal muayene olmaya gittim. Kan tahlillerinde karaciğer enzimlerimde yükselme olduğunu öğrendim ve bana acil olarak iki hafta tüm ilaçları bırakmam gerektiğini söyledi. Sonrasında tekrar ölçüm yapılacak. Yani demem o ki Dr. tavsiyesiyle bile ilaç kullansanız mutlaka düzenli olarak kan tahlilleri yaptırın ve karaciğer enzimlerinize baktırın. Başta normal görülen değerleriniz zaman içinde değişebiliyor.