Annelik rahim kısalığı normal doğuma engel değil ama yinede sana kalmış. Nedne bunu söylüyorum nerden biliyorum şöyle anlatiim. Dün acıbadem maslaktan ahmet cem batukan ve ibrahim bildirici ile görüştük( netten bakarsan nasıl dr olduğunu net görebilirsin) kardeşim 35.haftada serklaj dikişleri attığı için doğum yaptı, bu iki dr neden normal doğum yapmadığını sordular ve bu durumda sezeryan yapışmasının tek nedeni dr kendi tercihi(ama maddi, ama farklı bişey) ayrıca jinekolojik onk gördü o da aynı yanıtı verdi. Bu iki dr sezeryan sonrası normal doğum yaptıran dr lardan. Diyeceğim oki bir başka dr da görsün ve bu dr bir perinotolog olsun. Ben bile 10 hfy düşük yaptım diye 3 ayrı perinotoloğa gittim sizin daha riskli durumunuz. Kardeşim bu dr lara bu kez trans abdominal serklaj yaptıracak. Bilginiz olsun.