Elif_sahra60 Kızlar merhaba 6+5 olduk ve her geçen gün kendimi çok halsiz hissediyorum özellikle sabahları çok zorlanıyorum. Sizde de böylemi?
Buseersoy Elif_sahra60 canım umarım çabuk geçer benim 26haftalık aynı durumdayım lavoboya zor gidiyorum
KubSav33 Elif_sahra60 evet malesef ya halsizlik olucagi soylenmisti ama bayagi halsizlik yasiyorum ben
Elif_sahra60 Buseersoy bende öyleyim diyebilirim bulantım yok çok şükür ama halsizlikten dolayı akşama kadar uzanıyorum yemek yapmak bile zor geliyor🤕
Busraoz Benim de 2-2.5 aylik zamani öyleydi sonra gecti yine bir yorgunluk var ama surekli uyku hali vs yok.
Mevr 6+1 bende de aşırı halsizlik var doktor halsizlik olacak idare ediceksin dedi ama kolumu kaldıramıyorum çoğu zaman ☹️