EbruSaracDemirel Merhaba anneler bende 21haftalik hamileyim ama goguslerimde aşırı derece büyüme ve kaşıntı var ne yapmam lazım bana yardımcı olur musunuz
Homozigotmutant EbruSaracDemirel sakın kaşıma ve uçlarına dokunma. Etrafına yağ sür duş aldıktan sonra iyi geliyor
sadilek Homozigotmutant benimde geçen hafta aynı şekilde olmuştu sorna pul pul dökülmeye başladı parçalandı resmen dr yaraya dönüşemesin diye krem verdi ama sadec e çok kalındığında sur ve kesinlikle ovalama dedi rahim ağrın olur dedi. Eğer çok ciddiyse sende dr una danış. Ama kesinlikle kaşıma yada ovalama.
EbruSaracDemirel sadilek cnm valla okadar ağrılar giriyorki anlatamam ovaliyorum dayanamıyorum ve kasininca dokunmadan duramıyorum çok kötü oldu iç çamaşırı giyemiyorum resmen çıkardıktan sonra Ağrı'dan kaşıntıdan duramiyorummm