Kızlar merhaba. 20. Haftadayım. Dün öğlen hafif olarak sol kasıkta ağrım başladı çarşıdaydım yorgunluktandır dedim dinlenince geçer dedim. Akşam eve geldim dinlendim geçmedi. Gecede onun korkusuna uyuyamayınca acile gittim. İdrarımda bakteri çıkmadı. Nst de ağrı çıkmadı. Ultrasonda bebekle ilgili olmadığını söyledi acildeki kadın doğumcu. 2 serum taktılar ama hiç faydası olmadı. Sol alt kasığında rahatsız edici uzun süren ağrı yaşayanlar var mı benim gibi?