DelihDelihatun Kızlar adetim 5 gün geçti gebelik testi yaptim silik ikinci çizgi çıktı ama var mi bilemedim bu resim nasıl atılıyor beceremedim bir turlu
mervekucuk DelihDelihatun Google'dan hızlı resim paylaş yapıyorlar sonra ordaki linki buraya kopyala yapıştır yaptıklarını okumuştum canım
[silindi] DelihDelihatun resim bnde gözükmüyor cnm ama pko dert etme bnde de var öyle hamile kaldım suan 20. Haftadayim
DelihDelihatun Leyliiii pco rahatsızlığım vardi 3 kaybim var pihtilasmadan muzdribim gec döllenme olabilir mi düşündüm geceden beri çok heyecanlıyım var mi sizce yoksa yanıltır mi ikinci kez yine yaptim yine silikti🙄
Leyliiii DelihDelihatun inşallah vardır Canım Allahtan umut kesilmez eğer olmasaydı hiç silik çizgi çıkmazdı bence 🙏
DelihDelihatun [silindi] cok sevindim Sağlıkla kucağına almak nasip olur inşallah geç döllenme olabilir diye düşünüyorum hem adet gecikti hemdee çok silik çıktı bugün akşam üzeri kan testinde çıkar inşallah
[silindi] DelihDelihatun canım resmi şimdi gördüm 2. Cizgiyi goremedim insallah vardır ama bnde cok yasadim hayalî cizgi kimse göremiyordu psikilojik de görüyor insan kendini cok kaptırma meryem süresini okusana bn okudugum ay gebe kaldım
DelihDelihatun [silindi] hayali çizgi gibi değil canım bariz silik çizgi var pco hastasiym geç döllenme de olabilir ben görmedim eşim gördü o çizgiyi üstelik adetim 4 5 gün gecikti yani bilemedim.
Emeeelll DelihDelihatun beş gün geçtiyse en garanti sonuç kan tahlili 🌸 bazen silik çıkabiliyor ve attığın fotoda görünmüyor ikinci çizgi. Hayırlısı olsun inşallah 💜💜 şimdi kan versen akşama alırsın.