sirinella Kızlar 33+1 deyiz huzursuzluk verici bi bulantı başladı zaten aşırı terliyorum birde olmadık yerlerde midem bulanıyor normal mi acaba nedeni nedir bilen var mı ?😢
Sengulkrgz sirinella Allah allah bu saatten sonra tekrar baslamasi bilemedim.Gerci herkeain gebelik surecini ayni atlatmiyor ama olabilir tekrar mide bulantilariniz baslamis olabilir.
Thecrown sirinella Doğuma yakın başlıyor benim 35de başlamıştı tekrardan bulantı ama üşütmüşte olabilirsin canım
leydi33 sirinella bendede ayni sekilde canim simdiye kadar hic bulantim olmadi 31+1 olduk bugun 3 gundur mide bulantisi cekiyorum
Emirimmm sirinella ben de ayni durum vardi doktoruma sordum bugun üşütmüş olabilirsim veya idrar yolu enfeksiyonu belirtiisi dir dikkat et dedi
sirinella Sengulkrgz Thecrown Sevdaliza benim hiç mide bulantım olmamıştı bu saatten sonra yeni çıktı tamda seviniyordum
Sevdaliza 33+1 im canım sabahları gene kusuyorum bu kusma benim peşimi bırakmadı yani doğuracam artık😂 bu gidişle Doğuma da kusup giderim diye düşünüyorum