Kızlar Merhaba, adet tarihime göre şuanda 7 haftalık hamile olmam lazımdı geçen hafta doktora kalp atışını duymak için doktora gitmiştik, ancak ne bebeği görebildik ne de yolk kesesini, doktorumuz boş gebelik olabilceğini ve kürtaj gerektiğini söyledi..ailelere bahsetmeyin diye de uyardı.. hiç beklemediğiniz bir anda böyle bir yorumla karşılaşınca gerçekten tamamen çöküyorsunuz.. ordan çıktık bir kaç saat sonra kendimize gelince başka bi hastanede bi doktora randevu aldık şansımız çok iyi gitti ve doktorumuz çok ilgiliydi herşey için daha çok erken olduğunu bi hafta sonra gidip tekrar kontrol ettirmemiz gerektiğini söyledi ve eve rahatlamış bir şekilde döndük. Bu hafta gittiğimizdede bebeğimizi gördük ve kalp atışı bile duyuldu.. herşeyin normal ilerlediğini öğrenince inanın dünyalar sizin oluyor geçen bir hafta işkence gibiydi .. böyle bir durum yaşayanlar varsa 7-8 hafta mutlaka beklesinler sakın ani karar vermeyin ve moralinizi bozmayın.. geç döllenme sonucu bebekler geç oluşuyor bazen, bunu mutlaka göz önünde bulundurun🥰