Mihri23 bende sizin durumunuzdaydım ağlayıp kendimi harab ettim ama şükür öncesinde gecirmişim. Kendinizi üzmeyin bebeğinizi düşünün dua edicem sizin için inşallah geçmişte geçirmişsinizdir. Benim de değerim 1400 civarındaydı ama doktorum sizinki gibi korkutmadı beni şuan geçiriyorsan bile takip altında olacaksın kafanı takma diye rahatlattı. Bu doktorları bazen anlamak çok zor