guloguz merhaba yardımcı olursanız sevinirim 7 haftalık hamileyim vücut temizliğinizi nasıl yapıyorsunuz bi de benden kahverengi akıntı geldi perşembe ondan tedirgin oldum sirle alıyorum ben ama şimdi biraz korktum açıkçası
Tubabulat2018 guloguz canım ben agda yapiyorum ama kahverengi akıntın ya idrar yolunda enfeksiyon olabilir yada yerlesme oldugu icin oyle bi akıntın olabilir doktorunla görüş bu konuyu bence ihmal etme. Daha cok yeniymis çünkü.
Atlarlayasayan guloguz 37+0 oldum ağdaya devam ettim hep kendim alıyorum ama 10 gün sonra doğum var dün baya uğraştım yapamadım😬bikiniye artık jilet yapıcam kuaförden ytanıyorum kendim de göremiyorum🤦🏽♀️
Canoglum001 guloguz Yarın 38 haftalik oluyoruz kismetse.ben hamileligimden once lazere gidiyordum.hamile kalinca biraktim lazeri.ilk haftalardan bu yana jilet venüs breeze ile alıyorum.3 güne bi temizliyorum neolur ne olmaz diye.dogumdan sonra kismetse geri başlıcam lazere
guloguz Tubabulat2018 perşembe günü gittiğimde serum yemiştim bi de doktor progestan 100 mg hap la 50 mg iğne yazmış 3 günde bir vurulmam gereken dün vuruldum su an yok akıntım
Aslinur_Tuysuz Normal nasıl yapıyorsan o şekilde devam edebilirsin herkes öyle yapıyor ama kahverengi akıntının sebebini doktorunla görüşmelisin canım o aylarda olmaması gerekiyor diye biliyorum
guloguz Aslinur_Tuysuz düşük riski olabilir de olmaya de dedi her ihtimale karşı progestan 100 mg hap verdi bi de iğnesini verdi 3 günde bir vurulmam gerekiyomus
Tubabulat2018 guloguz tamam o zaman korkmanı gerektirecek bir durum yok her ihtimale karsı önlemini almis doktorun kendini fazla yorma agır kaldırma .
guloguz Atlarlayasayan bende ağda yöntemini kullanmiyorum ama perşembe günü kahverengi akıntı n gelince tedirgin oldum kendim alamam korkudan kuaföre gitsem mi gitmesem mi kararsızım kaldım 🤔
guloguz Canoglum001 ben jiletle almayı sevmiyorum dediğiniz gibi sık çıkıyo iki üç günde bi almak gerekiyor