Melikeyildiz Benimki de daha belirsiz bir an önce gelip geçmesini istiyorum dogum un çok ağrım var ayaklarım şişti aciyor ne otura biliyom nede yata biliyorum 😔
Mlsgzll Benim 34+2 gittim en son 3 gün önce 2113 gr dı doktorum karın cevresi geriden geliyor dedi üzüldüm 3 gündür kendimi yemeğe verdim bebeği çatlatıcam ❤️🥰 sizin kaç
babyUras_ Mlsgzll bendede aynı sıkıntı var sabah 7de kalkıp kahvaltı yaptım gun içinde muz yogurt süt yedim ben catlıcam gibi bakalım cuma günü belli olur aldımı almadımı ☺️ insallah ikimizin bebegide toparlar küçük olurlarsada dogunca besler büyütürüz 😍
babyUras_ Mlsgzll git bakalım belki ölcümler yanlıstır. Bu benım 2 hastanem 3.doktorum en basından beri 1 hafta geriydi gec döllenme diyolardı ama simdi kilosundan dolayı 1 hafta daha geri cıktı