sedaskan Merhaba kizlar, Ümraniye civarinda 2 boyutlunun yaninda bebisinizi renkli olarak da gorebildiginiz, memnun kaldiginiz bir doktor ya da bildiginiz bir hastane var mi acaba?
BusraaEymenn sedaskan ben renkli doopler e giricem yakın zman da Dr um Cadde de bi yer önerdi orada olucam inşallah
pPapatya sedaskan Ben erdem tıp merkezinde Huri hanıma yaptırdım. Renkli de baktı siyah beyazda. Ben memnun kaldım.
sedaskan BusraaEymenn ben ayrintili ya da doplerden bahsetmiyorum aslinda. Normal muayenelerde renkli gosteren bir doktor ariyorum.
BusraaEymenn sedaskan bende öyle renkli bakmasını çok isterdim ama malesef benim dr umunda ultrasonu siyah beyaz