Kuubra Kizlar 16+4 üm geceleri yari uykuluyken sessizlikte bebeğimin hareket ettiğini hissettiğimi düşünüyorum, sonra uykum kaçiyor. Gerçekten bu haftalarca hissedenler oldu mu??😂
yigitmom_ Kuubra bende 16+2'yim hep elim karnimda böyle pıtırcıklar oluyor ve bu sabah yag gibi birsey kaydi sanki ama tam bebek mi.baska birsey mi emin değilim sanirim.yakin tekmeleri hissetmek icin😍