Yasemineliz bilerek beklemiştim kesinleşsin diye 12 +3 te gittiğimde bişey dememişti 16da öğrendim doğru zaman 16 ve sonrası aslında erkenden söylenenler değişebiliyormuş bebek tam olarak gelişmediği için aslında ana rahmine düştüğünde bile onun cinsiyeti belli aslında cihazlar doktor bebek duruşu yanıltıyor sadece allah gönlünüze göre sağlıklı bir evlat nasip etsin inşallah