Kızlar 30+3 hamileyim ilçede yaşıyorum iğne bulmakta çok zorlaniyorum doğum yapıp elinde kullanmadigi iğne olan varsa bana gönderebilir mi lütfen daha önce 2 kaybim olmuştu sonra iğne kullanmıştım bi oğlum var şimdi yine iğne kullanıyorum ama eczaneler yok diyo getirecez diyorlar şuan elimde 2 kutu var ama biter de iğnesiz kalirim diye ödüm kopuyor belki elinde olan vardır diye sormak istedim 🤷♀️🤰👼