Merhaba sevgili anneler:)
Bebeğim 22 günlük oldu, doğum öncesinde kafama takılan birkaç noktayı tecrübe ettim , sizinle de paylaşmak istedim☺️
Doğum sonrası fotoğraf için fotoğrafçınız yoksa birinden düzenli fotoğraf rica edin, telaştan hiç düzgün fotoğrafımız yok☺️
Depend kesinlikle kurtarıcı 170 boy 71 kiloyla orta boyda çook rahat ettim, 1 paket yetti.
depend sonrası için ise hamile/lohusa külodu 2 tane bulundurun derim,diğerleri rahat olmadı
hastane çıkışı için ise miniworld marka iki tane götürmüştüm, minnak kafalı bi bebeğim var ama ona rağmen şapkaları küçük geldi, bu markayı tavsiye etmiyorum.
Eldiven olarak boyu uzun olan ve lastik kısmı dar olan eldivenleri tercih edin derim, diğerleri kullanılmıyo( mümkünse kendinden eldivenli üstler kurtarıcı)
Altların bel lastiklerinin sert olmmasına dikkat edebilirsiniz, şapkalar ise başından düşmemesi için yumuşak lastikli olabilir.
Hastane çıkışı için olan üstlerin önünün tam kapalı olmasına, v şeklinde olmamasına dikkat edebilirsiniz, içine giydirilen şey çok kapalı değilse göğüsleri açıkta kalıyor.
aldığınız zıbınlarda boyun kısmının çıtçıtlı olması çok büyük kolaylık sağlıyor,
bez olarak prima premium care ile çok rahat ettim ama yan bantları sıkı pldığu için 3 kilo üstünde 2 numara daha iyi oluyor( aktif bebek olan çeşidi ıslak kalıyor ve sızdırdı , ondan memnun kalmadım)bence denemeden stoklamayın siz yine de.
küvet içine alınan filelerden mutlaka alın derim, pufuduk rahat olanlardan özellikle, tek başınıza çok kolay yıkarsınız.
Yaz bebeği ise, yaza özel incecik kumaştan kıyafetler yapmışlar, onları öneririm.
yaz bebeğiyse yine müslin bezler büyük kurtarıcı.
Taşlı pullu gibi bebeğin boğazına kaçabilecek hiçbir kıyafet eldiven kullanmamalı.
Yan yatış yastığını kullanamadık biz, boşuna almışız. Bir sağa bir sola yatırıyoruz.
Yumuşak yatak kullanmayın ve yatakta yanınıza yatırmayın ilk 6 ay. Kaşla göz arasında kendilerini çevirebiliyorlar.
Hastaneden çıkarken giydirme besleme vb her konuyu sorun. Bebeğinizin doyup doymadığını nasıl anlayacağınızı, gaz sancısını nasıl anlayacağınızı. Bana sütün yettiğini söylediler, ağladığında gazı var sandık ama halbuki doymuyormuş:(
aklıma gelenler bunlar,umarım işinize yarar birşeyler olmuştur, sağlıkla kucaklayın inşallah 🙏🌺💕