Arkadaşlar şeker yüklemesi yaptırdınız mı,yükleme sonrası sorun yaşadınız mı?Bu forumlar bilgi paylaşmak açısından çok güzel de bazı bilgiler korkutucu oluyor.Başka bir forumda çok zararlı olduğu,yaptırdıktan sonra problem çıktığı,bebeğini kaybettiğini falan yazanlar olmuş ben de çarşamba günü yaptıracaktım ama çok korkuyorum şimdi 😞