laboratuvarbebegi1 Haftaya girdiğinden beri akşamları tutuyor sabah a kadar 😣😣 migrenimde var nasıl yapacağım parol zararlımıdır 3 gündür üst üste içiyorum bi kere serum vurdum😥😥
Fidansvnccm laboratuvarbebegi1 bende bas agrisi cekiyordum ve geldimi gitmek bilmeyen bi agriydi sadece parol ve minoset iciliyormus hamilelikte ama bi doktoruna sor canim
laboratuvarbebegi1 Fidansvnccm bende canım sadece parol içiyorum çekiyorum dinmek bilmiyor sonra biran duruyor sonra hafif tekrar başlıyor 😒😒
Bebekveannesi Bende 13 haftalık hamileyim geçen hafta inanılmaz başım ağrıdı benimde migrenim var çok zor sabrettim okuduğum kitapta bu haftalarda baş ağrısı çekebilirsiniz diyodu inşallah en kısa zamanda diner