Düne kadar bende kullanıyordum su gibi akıntım oluyor diye dr a gttm dün muayene etti herşey iyi dedi alttan baktı bide bir sürü jelin kalıntısı varmış topak topak onları temizledi hep biraz ara ver jele dedi progestan hapla iğne verdi ama kanama tahriş olmadı hiç şükür biraz ıslatıp uygularsan sorun olmaz belki canım