[silindi] Neslihant Bence ıslak mendil kullanılmamalı. Pamuk nemlendirip temizlemeyi düşünüyorum. Ciltleri çok hassas 😊
Mucizeemm Neslihant normal de pamukla siliyorum kızımın altını ama uni baby yenidoğan aldım her ihtimale karşı duruyor
Bahara Neslihant canım uni baby bin mavi değil sarı paketini alabilirsin .Mavisi kimyasal içeriyormuş sarısı çok iyiymiş
_Merius_ Bence alınmamalı ılık su ve pamuk la halletmeyi planlıyorum ben ilk zamanlar özellikle hiç.dusunmuyorum belki bi 3 4 ay kadar sonra 👍
Pnrarvn _Merius_ hastanede bazen doğum yaparken kıyafetleri ile birlikte istiyorlarmış canm sen yanına al istersen bende pamuk kullanmayı düşümüyorum ama yanımda alcam en kötü ihtimal kendin kullanırsın