Smyye0303 Öncelikle hepimiz sağ salim kavuşalım yavrularımıza. Kan hapı bence önemli canım çünkü bebeklerimiz bizim depolarımızı tüketiyorlar. Onlar bizim depolarımızı tükettikçe bizim değerlerimiz düşüyor ve değişiyor. Bu da seni etkiler kansızlığın yoksa da ilerleyen zamanlarda çıkabilir temennim tabi ki de olmaması fakat tedbiri elden bırakmamak lazım diye düşünüyorum açıkcası. Halsizlik , ağız kuruluğu , unutkanlık , hızlı nefes alıp verme , kalpte çarpıntı bunlara sebep olabiliyor kansızlık 🙄 Eğer hapı yutamıyorsan doktoruna söyle şurup şeklinde daha kolay yutumu olan ilaçla değiştirebilir.