Mryu Mehtappp34 26 haftalik hamileyim kizimin adi Lina olacak insallah 💗💗 simdiden led'li isimli lambasini siparis ettim 10 lu set parca isimli siparis edildi bataniyesi isimle vs vs 🥰🥰 yani kesin Lina olacak cok kibar yaa bayiliyorum bu isme
Hnfvndk Mehtappp34 ben ruyamda liva gormustum bı dede soyledı lıva koy dıye. Mıhra lıva ya karar verdık cok sukur. Lıva lına mıya mıra flan cok var ama dede lıva olsun dedı 🤭🤭🤭🤭