Ayseguul bende yaşadım sol böbrek agrısını geçen hafta böbreğimde büyüme olmuş 4 gün yattım hastenede . Şuan 38 haftalık oldum . Damardan boş serumlarla ve parolla dindirmeye çalıştılar agrımı . Kafamı duvarlara vuruyordum Artık. Eve çıktıktan bir gün sonra agrım geçti şükür . Parol içebilirsin . Doktora da bi görünebilirisn. Sağ tarafına yat sürekli dinlenmek de iyi geliyor . Allah şifa versin KuZum