Merhaba** kızlar. 3 yıllık evliyim 2 düşüğüm var.Son adet tarihime göre 6 hafta 2 günlük hamileyim.Gebeligimi ilk ogrendigimde 9 haziranda 342ydi deger.12 haziranda 1311.85 oldu.deger 3000 lere geldiginde keseyi goruruz dediler p.tesi tekrar beta olculecek.Beklemek cok zor ayni seyleri tekrar yasarmiyim korkusu.Bu durumdan gecenler yardmci olablr mi bana**