Tgbkpl Selam kızlar, Bebek arabası için Casual Vista Trona düşünüyorum baston travel. Alan kullanan var mıdır, travel alıp tekrar bastona geçmekle uğraşmak istemiyorum.
titebouille Tgbkpl Travel diyorum.. Portbebeyi arabayada koyabiliyorsun sonuçta hep kucağında tutamazsın. Bastonlara yenidoğanları düşünemiyorum açıkçası olmaz gibi.. Traveli 3 yaşına kadar kullanırım. 3 yaşından sonra yürür artık zaten.. Pierre cardin twist aldım ben..
Pnrarvn Tgbkpl casualin pusetlerş çok iyi ve vistada çok iyi bir model tavsiye ederim ben geniş rahat olsun diye casual quatro aldım ama casual alıp pişman olan hiçbir tanıdığım yok birde bastonlar katlanınca uzun olduğu için eşim istemedi öyle bir model ama vista çok başarılı 👍🏻
cns-ozkpln Tgbkpl yenidoğan için bence bastonlar uygun deil bende casual quatro aldım baktığım markalar içinde içime sinen bu oldu travelde bence çok rahatlıkla 2 yaşına kadar kullanılabilir en az
_Merius_ Bizde travelle hiç uğraşmadan baston pusetten başlamayı düşünüyoruz kraft mee yi araştırıyoruz kullanan yada alan var mı ?
derinmilatuncay Benim kaynıma polis bebek oto koltuğunda oturmalı diyerek oto koltuğu olmadığından dolayı 800 TL ceza yazdı onu görünce direk travel aldım.
Tgbkpl Vista modeli yenidogana uygun ici geniş ve puseti oto koltuğu olarakda kullanılıyor. Travel kullananların çoğu da forumlar da hep şikayetçi 🤔 Bu modelin fiyatı da 1800 tl travellar ile ayni fiyata geliyor ne yapacağım bilemedim.
Meltemm1 Canım ben casual Quatro aldım kullanışlı ve rahat olduğunu söyleyen çok fazla kişi oldu ve puseti çoğu arabanınkine göre daha kullanışlı ve çukur değil
ecedrsvm Baston travelllara puset uyumlu oluyor . Ben easywalker mini buggy travel set aldım. Puseti bastona oturtabiliyorsun
titebouille Krdlnyldzn7 şimdilik memnunum kalitesi çok güzel..mağazada detaylı inceleyip n11den aldım.. 1500tl fark ile.. orjinal paketiyle geliyor..