Merhabalar ben 21+4 haftalik gebeyim ilk gebeligim o yuzden bazi konularda fikir sahibi degilim sizlerden yardim istiyorum ilk sorum kusura bakmayin özur diliyerek soruyorum 2 haftadir falan oturup ve kalkarken oluyo sadece kuyruk sokumumda bi agri oluyo acaba nedeni ne olabilir. Diger sorumda 2 kere yaşadim uykumdan ciglikla uyandim bacagima kramp giriyo annelerden ve anne adaylarindan yardim bekliyorum simdiden cok tesekkur ederim.