İkinci çatı muayenemi oldum dün ama bazı şeylet çok farklıydı iç çamasırımda kahverengi sümüksü yapıskan bir leke vardı lekede değil pıhtı gibi bişey daha sonra peçeteyle silindiğimde sarımtırak bi leke vardı bu çatı muayenesinden mi kaynaklanıyor yoksa nişan mı? Çünkü ilk çatı muayenesinden sonra sadece kahverengi leke vardı çamaşırımda o kadar bu farklı geldi 39+1 hamileyim bu arada