Fatma_kaya_ Kızlar geçenlerde gebe olduğumu öğrendim dün doktora gittim adetime göre 9hafltalik hamile olmam gerekiyor ama daha bebeğin kesesi oluşmuş nedir bu durum
KubSav33 Fatma_kaya_ bende yeni bir anne adayiyim ins sorunsuz hamilelik atlatiriz ama boyle cok takmamaya calisiyorum bazi seyleri ne kadar oluyorsa iste ilk deneyimimiz ya hem heyecan hem korku illa ki :)