Dün sabah bir anda suyumun gelmesi ve kanamamin olmasıyla hemen hastaneye geldik ve 3 cm açıklığım var doktorum kontrol etti ve normal doğumu takip edeceğiz dedi ancak saatler süren bekleyişe rağmen yaramaz olum strese girdi acil sezeryane alındım. Minik meleğim su an yanimda uyuyor. Kokusu huzura hasreti bir başka... Darısı doğumunu bekleyen anne adaylarının başına Allah kolaylıklar versin hepinize bu yolda. Pamuk tenli bir mucizeyi kucağınıza aldığınızda dünyadaki hersey anlamını yitiyormus bunu anladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👨👩👦👨👩👦👨👩👦