Gamzebas Kızlar aranızda serklajlı olup dikişleri alınan var mı nasıl bir işlem ağrı vs oluyor mu ve dikiş alındıktan sonra tahmini doğum ne zaman olur ki haftaya serklaj dikişim alınacak
sinemsinem1 Gamzebas serklaj oldum ama dikişleri alınacak raddeye gelmedim henüz ama olanlar genel olarak acı hissdilmediğini söylüyorlar
Gamzebas sinemsinem1 Doktorum da anestezi falan verilmeden kısa sürecek bir işlem olduğunu söyledi ama insan yinede tedirgin oluyor 😊
sinemsinem1 Glyctkl ben ilkinde 23 te doğum yaptım doktorumu değiştirdim diğer doktorum gerek olup olmadığını muayenede söyledi doktoruna erken doğum yaptığını belirt onlar bakıyorlar zaten