Oznur07 inşallah hamilesindir canım ama bende geçen yıl kimyasal gebelik yaşadım sonraki ay test yaptırdığımda 3 gibi bi değer çıkmıştı hormonları vucüt zamanla atıyormuş o yüzden 0 çıkmıyormuş bende var diye düşünmüştüm ama yoktu inşallah senin vardır dualarım seninle 🙏