Aygl yalnız değilsin canim 34+6 olduk sağdan sola dönerken dua ede ede anca dönüyorum sirf gün icerisinde kalkmak zor oluyor diye uzanamıyorum ayaklarimi uzatıyorum kızım desen zaten aşağıya çok indigi için yürürken bile hissediyorum ağrıyı yine de elhamdülillah ama zor geçiyor 😿💞