Merhaba sevgili anneler ve anne adayları,
ben şimdiye kadar (37 hafta) magnesium takviyesi alıyordum doktorumun önerisiyle ama son zamanda kullanmayı bırakmak lazımmış. Magnesium kasları rahatlattığı için sancıları dolayısıyla doğumu geciktiriyor ama doktorum bunu bana söylemeye unutmuş yoksa biraz daha erken bırakılması gerekmiş dedi. Siz yine kendi doktorunuza sorun herkesin durumu farklı ben bilgilendirmek istedim. İyi geceler. 😊