Mrb kızlar , 27+2 olduk özelliklede geceleri 3 haftadır ara ara adet sancısı gibi belimde böreklerime doğru ve karnımda adet sancısı gibi agrılarım oluyor.doktora gittim nts ye bağladı hiçbişey çıkmadı herşey normal gözüküyor dedimişti,şimdi yine başladı agrılar gece uykumdan uyanıyorum araştırdıgım kadarıyla erken doğum belirtileri gibi bu haftalarda bu durumda olan varmı acaba 😞