Merak etme hıcbısey olmuyor .Sadece dokunusları arada bır hıssedıyorsun.Agrı zaten yok .Başında zaten bekleyen hemsıre var ne sıkıntın olursa paylasıyorsun ona göre serumunun ıcıne ılac yapıyolar.Benım bır ara mıdem bulanıp basım doner gıbı oldu hemen bısey yaptılar gectı.Hıc korkma kendınıde korkutma .Amelyttan sonra arkadasların dedıgı gbı kalkmak en zoru onu atlattınmı tamamdır 😊