FHKK Fatosbirinci Ben ben ben !!! 37 haftalığım heran gelip kapımı çalacak o doğum korkusu 😆Ama korkunun ecele faydası yok canım olumlu düşünelim olumlu olsun inşallah 🤗
GulsahMulayim Fatosbirinci ahhhh tatlımmm Beniimm. Ne kadar korkmasan da bu çevre faktörü var ya, çok bilmiş insanllaarrr.. korkmayan insanı da yorumları ile kulaktan dolmalar ile korkutmayı başarıyorlar, çok sinirleniyoruumm yaa.