Hanımlar bugün itibariyle 40 haftamı doldurdum doktor 2 gün önce muayene etti kanala yerleşmiş çatın normal dedi, ama kızımın doğmaya niyeti yok salı günü sabah hastaneye gelin dedi ne yapacağı hakkında fikrim yok korkuyorum bu haftalarda olup doğuramayanlar varmı hala?? Suni sancı mı vericek napıcak ya ;((