Deryahalilsss Kizlar baziniza sacma gelebilir ama 23.4 haftalik hamileyim ve 13 haftamda kanamam olmustu ogunden beri kanama gecti ama akintim daha var ve ben hep gunluk ped kullaniyorum zarari varmidir sizce
Ozlemsvr Deryahalilsss bir şey olmazda. Günlük pedler çokta sağlıklı değil aslında ama kullanıyoruz işte.. Bir şey olmaz merak etme 😊
madl41 Deryahalilsss canım koteksinkinden kullan o pamuksu oluyor. Diğerleri Naylon gibi .. benim bildiğim günlük ped mantar yapıyor çünkü vajinanın hava almasını engelliyor. Ben bebek ağız mendilleri varya onlardan alıyorum . Sonra iç çamaşırlarımla yıkıyorum ve ütülüyorum. Yada atletlerimden kesip yapıyorum eski Kadınlar hep bez koyarmış ya daha sağlıklıymış bide 😊
anapanda12 Günlük pedi sık sık değiştiğiniz takdirde sıkıntı olmaz, sadece idrar yolu enfeksiyonunu tetikliyor diye okumuştum ama siz sirkeli suyla taharetlenmeyi unutmayın faydası olur mikrobunu kırar
Oflu61 Deryahalilsss Günlük pedler hiç sağlıklı değil canım havalar sıcak hava almıyor dediğin gibi kaşıntı yapar tavsiyem eski giyilmesen tisört atlet ne varsa kes ufak onları kullan yıkar yıkar kullanırsın
Caglaucrr Deryahalilsss hepimize olan şey pedler daha çok kaşıntı yapar ama havlu peçete den koyuyordum ben
Deryahalilsss Caglaucrr Tmm cnm Sagol bende cikardim simdi saatta aksamdan beri hic bisey koymadim 23.4 haftalik hamileyim belkide azalma yapar akinti yavas yavas
BirVeraAnnesi35 Deryahalilsss bende kullanmak istedim ama özellikle yazın doktorum kullanmama izin vermedi 😞 sık sık iç çamaşırını değiştir ama ped kullanma dedi
[silindi] Deryahalilsss Ben 3 doktora sordum ve aldığım cevaplar hep aynı oldu , günlük ped kullanma kaşıntı yapar dediler bende kullanmadım iç çamaşırımı daima temiz tutmaya çalıştım .