Kızlar ben avent almıştım elektronik tek pompa hiç memnun kalmadm. En pahalısı en iyisidr mantgyla almıştık. Ama ilk zmnlar güzel cekti snra nerdeyse hiç çekmemeye basladı. Derken kullanmayı brktm. Kaldrdm ama şuan 2. Yi bekliyorum. Onu bulamadm. Tasınma sırasnda kayboldu sanrm. Siz hangi pompa markasından memnun kaldnz. El pompası olrk kullanamam elim cok agrıyo bir süre sonra. Elektronik kullananların tavsiye ve önerilerini bekliyorum