Kızlar ben 20 haftalık hamileyim yaklaşık 2 aydır kalçamdan başlayan bacaklarıma yansıyan ağrım var hamilelikle alakalı olduğunu düşündüm haliyle doktoruma söyledim ve şuan için bunun belli olmayacağımı söyledi ilk büyüdükçe anlarız dedi geçen hafta yine söyledim yani aradan 1 ay geçtikten sonra hamilelikle alakalı değil ama magnezyum falan verdi yere veya alçak bir yerde otururken zorlanıyorum bugün yeğenimle yerde oynaşırken kalkamadım yerden felç geçiriyorum sandım gözümden yaş geldi kusura bakmayın biraz detaylı anlattım ama bu durumu yaşayan var mı aranızda