Sedahatun Ulya97 benim de ultrasona göre 13+6 , doktor net bişey söylemek için erken ama erkek olabilir dedi
NurGrlek Ulya97 12 haftalıkti çıkıntı var gibi ama kesin konuşmuyorum küçük dedi haftaya gideceğim tekrardan inş öğreniriz 16 aylık kızım var bu arada 😍🌺
Skn23 Ulya97 13+1 dün erkek denildi ultrasyondaki doktor ama bilmiyorum haftaya Cuma bidaha gidicem 😁 kendi doktorumdan duymak istiyorum bide
Nur_elif Ulya97 hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Allah benim 2,5yaşında bi kızım var buda erkek olacak nasipse çok şükür 🙏 yanılma payı varmı doktorun acaba pipiyi çok net gördü ama🤣
DemetDigesu Ulya97 10 haftada ogrendım canım fetal dna testıyle 17 haftada kızım anca gosterdı teyıt edıldı bılıyorduk dedık bızde 11.haftada alısverıse baslamıstım
Cansu34 12-13 erken bence ama görülmesi güzel tabi genelde 15 tam zamanı gibi fikir edindim ama 18de de kendini göstermeyen olıyor sanırım biraz daha süre gerekiyor